UNDERBART

2010-03-21 - 18:57:18
JA! KUL! Mitt bagage fick inte plats på flygplanet, så det kommer hem till mig vid midnattstimman... suck. Ja, ja, jag kom fram i alla fall. Nu väntar en vecka med en massa jobb, för under denna vecka har vi USM här i Tärna och vi är med och arrangerar det. Jag ska dock få sitta inne i seketariatet hela veckan... fast det kan ju vara bra om det blir dåligt väder. Nej, usch. Jag är trött och ska väl snart sova. Men först ska jag gå upp en sväng till killarna i klassen. För PIP var nämligen in här en sväng och såg förnulig ut. Sedan frågar PIP mig om han fick smeka mig... Hmm. Det såg ut som om PIP pratade med någon på telefon, genom headset, som sa vad PIP skulle säga... hah. Ha en bra fortsättning på dagen fellas. See ya.


Jag bytte ut namnet för att personen i fråga inte ville att jag skulle skriva ut det. PIP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0