SENASTE

2010-06-09 - 13:30:51
TRE DAGARNA... har jag jobabt, sett Sex and the City, blivit brun och shoppat. Jäj! Så nu sitter jag här och försöker torka efter all den mirakelkräm jag smetat på mig. Snart ska jag också ned på stan och göra en synundersökning, om så är möjligt. För jag ska nämligen ansöka om körkortstillstånd, sen så får jag börja övningsköra! Ja! Ingen fara, jag ska meddela er så fort jag ger mig ut i trafiken. Det finns ingen anledning att vara rädd. Jag har kontroll.... förhoppningsvis. Filmen jag såg var bra, annat kan man inte säga om en sådan film. Den är väl inte den bästa, men Sex and the City är Sex and the City! Mer än så blir det inte! Och jag bara älskar tjejerna! Usch! Jag skulle nog göra allt för att leva som de gör! Tänk så skönt att alltid ha ångest över vilka Christian Louboutin skor man ska ta på sig på morgonen. Suck. Jaja, medans jag drömmer mig vidare ska jag klä på mig och göra mig i årdning. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0