NOW´N THEN

2010-06-20 - 00:54:07

GUESS WHAT?! Idag kom en gammal farbror in på resturangen där jag jobbar. Han verkade bekant, och lät lika så. Medans jag tog deras beställning funderade jag på vem det kunde vara, och kom fram till resultatet. Det var Rune, mannen bakom Bamse och hans vänner. Åh! Så söt och rar den gubben är. Jag och Frida fick lov att hälsa på honom och ta ett kort, dock har jag inte fått det av Frida än. Han var några år äldre, närmare bestämt 85 unga år, men fortfarande hade han den mjuka och sköna röst, jog som många andra växt upp med. Mycket trevligt! Detta var alltså dagens kändis! Imorgon bär det av till huvudstaden, för besök av moster och en del shopping förhoppningsvis. Men nu tänkte jag sova, det börjar bli dags. Så... God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0