Today is it the Fettisdag.

2010-02-16 - 22:25:05

JAG ÄR helt slut och trött på att äta semlor. Nu dröjer det nog länge innan det blir några fler. Jag tycker att tre stycken var mycket, men Charlotte tryckte i sig fem jävla semlor! Och ungen har aldrig någonsin käkat semlor! Nej, nu blir det av att jobba på beachkroppen och att må bra. Skönt. Jag menar det den här gången, för i morgon springer jag ut tidigt och tar mig en löprunda, si sådär på morgonkvisten. Nu somnar jag nästan på datorn, så jag ska nog lägga ned detta för ikväll. Puss och god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah det där var rikigt bra jobbat ;) Själv gillar jag inte grädde och mandelmassa, så jag petar bort det och äter bara bulle med florsocker på och då kan man äta hur många som helst typ. Fast det blev bara en för vi hade inte fler ;)



Svar: Åh grymt :) Fast din gaderob blir en aning mindre eller för hennes är väldigt stor och rymlig. Eller har ni byggt ut nu precis och byggt till en sån? :)

2010-02-17 @ 16:26:06
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0