Ready to take of

2009-08-14 - 00:13:03

AHHH! Panik, stress och ångest! Usch vad jobbigt det är att flytta! Å jag känner att jag inte alls var beredd på det här. Allt gick så fort! Nu ska jag packa in det sista i väskorna/lådorna och sedan in med allting i bilen... Sen vet jag en som ska ta en lång och skön dusch. 

Det är helt sjukt vad jag kommer sakna den här staden och människorna som bor i den. Jag har hunnit säga adjö till några utav de närmaste kompisar jag har, men jag har missat en... På grund av att hon är sjuk. Jag vill säga att jag kommer sakna dig, och jag älskar dig. Du kan förvänta dig många samtal här framöver. Det gäller även andra! Jag vill gråta för att det känns rätt, men jag är antagligen för stressad för att det ska kunna komma fram några tårar. Nej, nu ska jag ge mig iväg och fixa det sista! God natt och ha det så bra! Nya inlägg kommer när jag har fått min nya dator. 

Adios amigo! 



Kommentarer
Postat av: linnea

det kommer bli toppen ju felicia :D hihihi

2009-08-14 @ 00:39:54
Postat av: Felicia

jag vet!!

2009-08-16 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0