UPDATE

2010-05-30 - 23:42:50
HELLO! Nu har jag landat på hemmaplan och det känns otroligt skönt! Bloggat har jag inte gjort på ett tag, men det ska det bli ändringar på. Nu börjar hårdträningen och alla möjliga sommarjobb. Hoppas bara på at det finns tid över till annat också... IGÅR var jag på studentmottagning och dagen innan på min egen skolavslutning. Mycket trevligt, god mat och fint sällskap. Än och en annan tår föll kan jag lova, varför vet jag egentligen inte, det bara blev så. Kanske var det för att jag upptäckte att jag och kusinvitamin var så pass lika, och att det var synd att vi ej umgåtts så pass mycket som vi hade kunnat. Buh. Jag önskar henne i alla fall all lycka i framtiden, och bjuder henne redan nu till min student. Välkommen Elisabet. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0