THE END

2010-02-28 - 22:51:40
SATAN! Den här månaden har gått fort! Den tid av året som gått, har bara rusat iväg. Det känns som att jag inte har hunnit med någonting. Jag har nästan tränat konstant under veckorna, förutom en då jag var hem och då gjorde jag knappt någonting heller. Jag har också farit iväg på en tävling, där jag tog mig ned, vilket var jättebra.

Vad har hänt i Tärna?
Jo, det har varit en hel del drama... Åh sen får jag inte glömma att de nya ettorna var här och tränade med oss. Det var trevligt. Jag ser fram emot hösten som kommer, då vi, min klass ska nolla de kommande ettorna. mohahahha.. Nu sätter en skadeglad Lundgren punkt för dagen och sveper ned ett par glas med honungsvatten. Nu borde jag bli frisk. Good night fellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0