5 FRÅGOR 5 SVAR

2010-04-13 - 22:01:54

Varför färgade du ditt hår mörkt? Du passade ju så bra i blondt.

Jo, så här var det. Jag började få utväxt på det blonda och ville göra mig av med det, å det blir gult/vitt. Så det passade inte riktigt med resten av håret. Hmm... Därför färgade jag det mörkt och dessutom är jag mörk i grund och botten. Så det så.

Åh! Hur lyckades du göra headern?

Ja du... det var min kära, gode vän Oscar som gjorde den. Hur han gjorde har jag ingen aning om. But I like it! We call it magic.


Vilket stjärntecken är du?

Jag är född i vågens tecken, vilket jag tycker kan vara jobbigt ibland, eftersom jag alltid har svårt att fatta beslut, om det kan bero på det...


Vad för plagg borde man satsa på i sommar?

Hmm... svår fråga. Jag vet då att jag kommer att gå klädd i det bästa! Nä, skämt å sido, jag tror att "The Army jacket" och långklänningen kommer att vara ett säkert kort i sommar. Annars så tycker jag att man ska lita på sin egen stil och följa den. Gå på känslan. Bestäm inte i förväg vad du ska handla, utan köp bara det som faller dig till. Nu talar vi om riktig shopping! Yes, men som sagt långklänningen... kommer jag att bära i sommar.


Ser det inte fel ut att matcha jeans med jenas tycker du?

Nej, absolut inte! Jeans på jeans är hur snyggt som helst. Och jag tror inte att det bara är jag som tycker det. Detta kommer nog också att vara en stor trend i sommar. Jeans med en jeansskjorta eller en blus med en jeansjacka över. Jag har faktist funderat på att använda ett par jeansben som jag gjort själv och ett par jeansshorts till en fotografering. Jag hoppas det blire bra. Bild på "benen" kommer kanske upp någon gång.


Ja, tack och bock för mig, nu tänker jag sova. Här tänkte jag skriva god natt på ryska, men jag vet ej hur det stavas. Så... Buenos noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0