AHH! JAG RAMLAR!

2009-09-12 - 01:02:54

Linus citerar: Idag var vi hemma hos Jakob. Det var läskigt!

Som jag skev tidigare, så skulle jag och Emelie ut på promenad. Det var riktigt skönt att bara gå och prata! Inte för att vi pratade om något speciellt, utan bara för att det verkligen var någon som lyssnade och tyckte likadant.


Efter min och Emelies talkwalk, gick vi in till Elin och Louise, å tog en kvällsfika. Vi fick snart sällskap av Linus, Michan och några till. Linus tyckte det var special edition på våra toast, bara för att vi hade smör på utsidan av brödet... Fredde hittade en rolig grej som han lekte med. Han gick så långt att den fastnade i Amandas hår. Vi skrattade, men jag kan tänka mig att det inte var lika roligt för Amanda. Sen gick jag å Emelie in i sällskapsrummet och diskuterade ett och annat, med Vidar, Johan och Nils. Å nu ligger jag här och skriver... Jag kan erkänna att jag är ganska så trött, och jag kommer nog att somna i vilken sekund som helst! Så... God natt bloggen och alla läsare! Sweet dreams -  Beyonce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0