11 september

2009-09-11 - 14:42:07

Idag, för 8 år sen, flög en grupp terrorister med kapade flygplan, in i de båda tvillingtorna, på Manhattan i New York. Själv satt jag i skolbänken när jag fick höra den hemska nyheten. Vi satt tysta, med händerna knäppta och bad för det som hade misst någon nära och kär. Jag minns att jag tyckte väldigt synd om de människor som befann sig på platsen, och på de människor som mist sina liv.

Vad gjorde du, och vad kände du när du fick höra om terror attacken emot World Trade center?


Kommentarer
Postat av: Fellll

jag sprang omkring och lekte flygplan!!!

2009-09-19 @ 15:07:37
URL: http://feliciaselden.blogg.se/
Postat av: Felicia

hah!

2009-09-19 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0