DAY2

2009-10-06 - 18:50:01
AHH! Gustav typ dog idag! eller det lät så i alla fall... Han ramlade och bröt både sken- och vadben ;o å ikväll ska han operaras... Usch! Jag blev verkligen rädd! Jag tror jag aldrig någonsin blivit så pass rädd tidigare. Vädret var en aning sämre idag, men det gick fortfarande att sätta på sig skidorna och ta några åk. Vid lunch började det blåsa riktigt ordentligt och liften stänge. Just då när jag kommit ned, från det sista åket, ser jag Sandra stå och gråter. På något konstigt sätt hade hon brutit tre ben i handen, pek-, lång- och ringfingret. Hjälp vad läskigt det är när folk gör illa sig hela tiden! Hoppas dem blir bättre  och lycka till med operationen Gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0