2 DAYS LEFT

2009-10-19 - 16:08:44

Klockan 15.25 på onsdag, sitter jag på flyget som ska mig hem till Sala. Det är inte långt kvar nu! Jag känner verkligen att jag behöver komma hem nu, det syns till och med på mina prestationer och så får det inte bli! För inget ska hindra mig från att nå mitt mål, INGET! Har jag väl bestämt mig för något får jag faktist lov att klara av det, oavsett hur mycket jag får offra, för jag vill inget hellre just nu! Usch vad jag inte vill flyga själv, man känner sig så ensam, å piloten vågar jag inte prata med. Nästa gång jag ska hem får jag ta och fixa resan själv, annars blir det aldrig som jag vill ha det. Nej, jag har annat för mig än att ligga här och klaga. Nu får jag ängna några minuter åt min utbildning...

/ xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0