TODAY

2009-11-28 - 19:27:37

Lev varje dag som den var din sista och lägg dina sista pengar på mode... Hellre fattig med stil än rik och utan..

Så ska det vara! Och fler människor borde tänka så! Jag har under denna eftermiddag setat och letat igenom flera stycken modebloggar och hittat ett och annat intressant. Detta inslag kommer ifrån fashionholic som var en av bloggarna jag hittade. sarajsoberstill var också en utav dessa och hon "Mäster Jåda" är nämligen en gammal vän till mig. Jag är riktigt imponerad av hennes blogg och hennes utveckling (från att vi var 13-14) Det får bli en ny prenumeration i min samling. Idag har jag också bestämt träff med henne, då vi på jullovet ska stråla samman och ta en fika på Storken. Det var allt ifrån mig denna gång, see you guys later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0