THIS IS IT

2009-11-02 - 00:19:10

Jag har inte gråtit så här mycket på länge... Det var länge sen jag grät så här mycket, jag grät för att jag både för att jag var glad och ledsen. Glad för att filmen var så bra och för att jag verkligen fick se den Michael som jag tänkt mig honom, ledsen för att jag det är så otroligt synd att han gick bort så tidigt som han gjorde. Min önskan om att få se honom live kommer aldrig att uppfyllas och jag är så otroligt förkrossad utav det. Tänk vilken enastående artist han var! Med en röst och dans som ingen annan slår! Även fast jag aldrig kommer få en chans att se hans framträdande live, är jag oerhört tacksam för att jag alls fick ta del av hans musik och låta den vara en del av mig och mitt liv! R.I.P Michael Jackson


/ xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0