ROSSIGNOL/VÖLKL

2009-11-18 - 09:49:18


HMM.. JA... Under denna höst har jag och pappa disskuterat min utrustning (skidor) ett flertal gånger... Inget är bestämt och vi har inte kommit fram till något speciellet, men völkl har varit ett hett samtalsämne... Just nu kör jag ju på ROSSIGNOL och jag har väl varit ganska nöjd. Men situationen har förändrats... Så det kanske måste bli så att jag byter, vilket jag hoppas på, men till vilket vet jag inte säkert. Som sagt VÖLKL är ett hett samtalsämne...


Kommentarer
Postat av: fellee

Rossignol låter proffsigare!!!!!!! plus att det låter som en glass.. medans völkel låter som en jävla insekt :( hihihi.

2009-11-18 @ 19:18:15
URL: http://feliciaselden.blogg.se/
Postat av: Anonym

första steget innan du byter märke kan ju vara att ta reda på hur märkena egentligen stavas.. bara ett litet tips!

2009-11-18 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0