NEVERSAYNEVER

2009-11-04 - 20:35:44

SKA MAN VERKLIGEN VACCINERA SIG? Det är frågan... många säger man borde göra det om man ligger i riskgruppen, vilket jag gör, men ansträningningsastma är inte samma sak som astma! Igentligen borde jag väl göra det, men min kära familj är tyvär emot sprutan och de har skäl till det. Jag kan erkänna att jag är en aning orolig för att få den och därmed få andnöd, för jag har hört att det är en vanlig symtom, tänk om jag får det ännu jobbigare eftersom att jag har astma. ÅH! Lite rädd är jag faktist! Men jag har istället kommit på ideén att ta en vanlig influensespruta, som kanske underlättar om jag skulle bli smittad. Usch och fy på sjukdommar!

/ xoxo


Kommentarer
Postat av: frida !!!

TA DEN ! tänk om du skulle få det gumman <3 ta det säkra före det osäkra du ska vara räd om dig :)<3 loveyo!

2009-11-08 @ 17:31:11
Postat av: felicia

Jag kan inte göra så mycket, jag får liksom inte ta den för mamma eller pappa...

2009-11-08 @ 18:00:33
URL: http://ffelicialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0