I´M NOT TAKING THIS SERIOUSLY

2009-11-15 - 22:22:13

IDAG HAR JA HUNNIT MASSOR. Jag har t.ex. städat, tvättat och lyckats få en propp att gå i källaren... kolla på världscupen, pratat i telefon med familj och assistent, och vi har planerat nästa vecka och börjat kolla på mina nyårsplaner. För att HAN ska kunna bestämma min outfit, jag får inte göra det själv.. men förslag fick jag komma med! Och jag har ju en del... Så har jag tagit en sparktur bort till Charlotte å hem, fixat skidor och setat vid datorn och beundrat mig själv över denna underbara blogg! ÅH! Så duktig jag är! Jag har även fått höra en superkul nyhet! Vad den handlar om kan jag kanske ta upp någon annan gång... Är ni intresserade att höra vad det handlar om?

Nej... nu ska jag ta av ALLT mitt smink! Å gå och sova

/ xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0