HEMADEMEHAPPY

2009-11-25 - 18:57:47

ÅH! JAG ÄR SÅ OTROLIGT GLAD! Min träning har väl inte gått så bra på sista tiden, och andra saker har också tyngt ned mig... MEN SÅ IDAG, vid lunch möts jag i dörren av min kära pappa! Åh så glag jag blev! Det enda ord jag kunde få fram var "Vad gör du?"... Å sedan bröt jag ihop. Med gråten i halsen stod jag och kramade honom en bra stund och jag kunde inte få fram ett ord, jag bara stod där å grät över att jag var så chockad och glad. Jag tror att jag aldrig har varit så glad över att träffa honom, detta besök behövdes verkligen! Nu har han varit på Konsum och handlat, så ikväll bjuds det på julfika!

 

/ florence


Kommentarer
Postat av: Sara

ÅH mys! (jag sitter här lite tårögd, Blixten, han kan han)

2009-11-26 @ 22:17:41
URL: http://sarajsoberstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0