Baby it's the nineteenth of November

2009-11-19 - 20:08:35

standing033copy.jpg


IGÅR KVÄLL kom Alena upp till Tärna... Och jag har varit i ett tillstånd av extas hela morgonen, för att jag har vetat att hon är här och att jag kommer att träffa henne! Å nu har jag träffat henne! Jag har till och med åk ett par åk med henne i Anja. Sen nu för en stund sen, kom hon hit och checkade hur jag hade det, och jag upptäckte hennes otroligt snygga tights. GAAH! Jag måste köpa ett par i lila eller röd! Nån som vet var man finner ett par?

Kommentarer
Postat av: penis

har sett sånna på cubus snuttan

2009-11-19 @ 21:33:37
Postat av: alena

nemen tack(a) finns på bikbok :)

2009-11-23 @ 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0