20-21/11- 09

2009-11-22 - 12:57:41

JAG HAR varit lite dålig på att uppdatera denna helg... Men nu så! Nu ska ni få höra!

I fredags var det tävling, dock inte för min del, istället tränade jag inför nästa och det gick faktist ganska bra. Jag har också handlat mat inför helgen, då jag ska bjuda Allena på mat. Sen gjorde jag inte så mycket mer den aftonen utan gick å la mig, för att orka upp och jobba som måldomare. Men typiskt nog blev jag väckt av en skrikande snowboardare... Han var helt extas över att jag och Jessica inte hade ett normaltstort kylskåp... USCH! Va arg jag blev!

Lördagsmorgonen började med hatkänslor inför denna person, så jag gjorde mitt bästa för att låta så mycket som möjligt när jag gjorde min frukost, heh.. Jag var jätteduktig som måldomare och jag kan tänka mig att göra det igen. På kvällen kom Allena, Juia och Jenny hit, och vi bakade, mycket trevligt! Sen passade jag också på att städa ur vårat förråd, vilket jag har funderat på länge. Jag vet inte vad som riktigt tog åt mig, jag bara fick ett ryck, och hela förrådet bev städat. Där bland alla grejer hittade jag skolböcker och foton från en snubbe som gick här 2001... Spännande! Jag fann också en glassgubbe, en postskylt och ett ankare... Någon som samlar? Kvällen avsutades med Little big planet och Public enemies hos Alexander. That was it!


Kommentarer
Postat av: alle

funfunfun va de ;)<3

2009-11-22 @ 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0