Torsdagen den 2/7

2009-07-02 - 20:07:39

Ingen mår sämre utav lite träning

Denna förmiddag/eftermiddag har jag tillbringat med Lani-Kae, vid Måns Ols. Jag har typ bränt mig på ryggen, eller jag har i alla fall blivit rödbrun, typ kokt kräfta ;o Jag brukar aldrig bränna mig, heller aldrig bli röd! Konstigt...
Det var trevligt fram tills jag skrapade armbågen på bryggkanten, för att Jesper Olsson skulle putta i mig. Jobbig jävel! När klockan var 3, tog vi våra grejer och vandrade den långa vägen hem. Vi bestämde för att träffas igen lite senare, för att gå till Xrsize och spinna :) Det började 6, och vi var där 10 över... Så det blev inge av. I stället sprang jag på band och utförde lite annan träning.  Nu sitter jag här och är nyduschad, ska nog ta mig en grekisksallad, eller något liknande. Jag kommer bara kanske skriva ett ytterligare inlägg idag, vi får se :) 

Kram Felicia 



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0