Tisdag 7/7

2009-07-07 - 23:52:18

Jobb, jobb, jobb...

Det blev ingen träning denna morgon, som planerat. På grund utav det vackra väder vi har här i Sverige! Jag vaknade klockan halv 6, tittade ut genom fönstret, vände och lade mig i sängen igen. 

Lisabeth, Lovisa och Felicia kom hit, och vi gjorde Crunchy, någon slags musli... Trevligt! Trevligt!  Vi skulle använda oss utav 250 gram mandlar, och en påse består utav 200 gram. Så Lovisa tömde en påse och började räkna dom i 4 högar ;) det var sammanlagt 200 mandlar hon lade i små högar på mitt köksbord. Ganska roligt att titta på, eftersom hon att hon var så engagerad. Den blev väldigt god! Nu tittar jag på det sista minuterna av minnes grejen av Michael Jackson. Väldigt tråkigt att han skulle gå och dö sådär :( Jag är, såsom många andra uppvuxen med hans musik, och personligen tycker jag att det är svårt att förstå att han verkligen är död och aldrig mera kommer att producera musik. Jag hoppas att han var nöjd med sitt liv, det korta han levde, för på den tiden fick han tillbringa tid med det han verkligen älskade, musiken, dansen och showen. R.I.P Michael Jackson!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0