Onsdag den 1/7

2009-07-02 - 09:45:13

Kvällsdopp

Jag har nyss varit vid måns ols, med Lani-Kae :)
Där träffade vi folk, både trevliga och mindre trevliga... Jag och Lani-Kae badade i alla fall, och försökte att inte låtsas om dom. Hah! Arian puttade i Kicki, så att hon tappade sin t-shirt. Så jag fick slänga mig i vattnet och hjälpa henne sätta på den ;)  När vi skulle hem, drabbades vi utav panik, anledningen vill jag inte ta upp...  Vi slapp gå hem och fick skjuts av Sahlin. Tack för det!

Nu har jag tänkt gå och lägga mig, om inte jag blir stoppade av en filmtittande syster. Jag kan knappt slita mig ifrån en bra film, så vi får hoppas att jag går raka vägen till sängen. God Natt!



hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0