ONSDAG

2009-07-02 - 09:24:49

Oscar kom hit, och vi tog med oss min far ner på stan. Jag var ny duschad och påklädd, beredd på det värsta! Vi gick i alla fall in till polisen, och fixade ett ID- kort åt mig :)  bättre sent än aldrig... Jag blev ganska nöjd med bilden och namnteckningen, så jag hoppas det blir bra. Som sagt, så blev det lunch på Waynes med Oscar. Vi tänkte att det skulle vara trevligt att sitta ute i solen, visserligen var det trevligt, kanske lite varmt... Men det värsta var ju att fåglar kom och satte sig på vårat bord. Det var riktigt äckligt!! Efter besöket på Waynes, tog vi en snabb runda in i gallerian. Där vi båda fann ett par skor (sandaler från VAGA BOND) och jag en ring, ifrån KICKS.

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0