Måndag 6/7 God natt!

2009-07-07 - 23:26:46

Hahahah! Filmen var jätterolig!! Gillar du djur som pratar? eller elefanter som bygger lekplatser? Titta på den här filmen! :)

Om vi säger så här... Nu ska jag försöka agera kritiker, om det går... Filmen var bra för att den var anpassad för både mindre barn och större, såsom föräldrar och äldre barn i tonåren. Den var rolig, äventyrsfull, lite smått läskig (om man tänker sig från synen på barn mellan 3 och 7år) och ironisk. Som jag ser det, så finns det ett budskap i filmen, något man vill få fram, vilket jag såg redan när det gått 20 minuter av filmen. Vänner kan man alltid lita på, i vilken situation man än befinner sig. De finns där, när du minst anar. Även om man inte tror att man gör tillräckligt för sin vän, räcker det bara att visa att man försöker. Så tror jag att författaren har tänkt!

Titta på den och skriv en rewrite till mig, på hur just du tyckte, och se om det stämde in på min förklaring. Hoppas du får en trevlig filmstund, antingen i biosalongen eller hemma i soffan!  Nu ska jag sova för att gå upp tidigt och jobba.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0