Fredag 3/7 God morgon!

2009-07-03 - 11:42:13

Idag när jag vaknade, blev jag lycklig utav synen av denna person. Även om vädret var dåligt, kunde det inte förstöra min lyckliga stund. Jag gick hem och tog mig en frukost, fortfarande lika lycklig, fastän det nu börjat åska och mullra. Nu sitter jag här och lyssnar på trevlig musik, och hoppas på att nådon kommer rädda mig ifårn den här skärmen, som jag oftast brukar fastna framför... Inte bra! Ska väl ta mig en sväng förbi Xrsize, innan jag åker till Västerås. Det är nämligen Power Meet idag :) Ända sen jag var lite har jag tyckt om att åka på denna tillställning, troligen för att pappa är så intresserad, jag tror att jag fått lite utav den genen, om man kan säga så. Jag ser verkligen fram emot det!
Nu ska jag ta och umgås med lillasyster en stund, sen får vi se vad som händer. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0