Fredag 24/7.

2009-07-24 - 15:11:30
Lonely boy...

Bläää!
Jag har varit så dålig på att skriva den här och förra veckan. Inte mitt fel dock... Nu sitter jag bara och väntar på att något roligt ska hända ;o Inte bra! Jag måste ta tag i min träning ordentligt nu! Under den tid jag har jobbat, har det liksom kommit i andra hand. 

Under det senaste dagarna har jag jobbat och tillbringat tid med Felicia och en gammal vän, Lovisa :)

Mina föräldrar har sin 10 års bröllopsdag idag, så vi ska väl gå ut och äta, senare ikväll.. Sen ska jag träffa killarna från Sthlm, som har kommit till lilla sala.

Istället för att skriva ett så långt inlägg som jag gjorde förra gången, med missade dagar.. Tänkte jag lägga upp bilder, så får man göra sig en egen uppfattning vad jag har gjort.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0