2043

2009-12-20 - 21:01:19

Förlåt för att bilden inte har så bra kvalitet, men jag har tappat telefonen i disken...




Detta är en smygreklam för hund ölen- DOG BEER


Snygg säng!


PEPPARKUKAR! granar...


Dagens citat: Ska de va hårda när man tar ut dem? Men neeej, inget är hårt när man tar ut det!

IDAG HAR VARIT en mycket händelserik dag. Jag har bl.a. farit till Västerås och shoppat, ansiktsmasker, servetter, en grå bas-tröja, ett halsband, en ring och hårfärg... Hmm, vilken färg blir det tror ni? Jag, Hanna, Patricia och båda hundarna har varit ut på en riktigt lång promenad, som inte började så värst bra men slutade med en ledsen hund... (han saknade alltså den andra hunden.. ) Och just nu sitter vi i köket mitt och bakar pepparkakor och pepparkakshus. Och Hanna tror inte att hennes kommer att bli så jättefint, och det tror inte jag heller. Heh... Nej, nu ska vi iväg och kolla på Coyote Ugly på tv. CIAO!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det va ju inte ens ett roligt citat :(

2009-12-20 @ 22:06:29
URL: http://feliciaselden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0