Rise and shine

2009-08-14 - 06:39:10
God morgon bloggen!

Jag har sovit 2 timmar i natt... Woho! Frukosten som stod på bordet, ligger nu i min mage, och jag är mätt och belåten. Mamma berättade världens märkligaste sak. Min moster Julia, har gått och skaffat en sköldpadda, och de har redan en katt. Katten tyckte inte riktigt om sköldpaddan i början, men vänjde sig efter tiden som gick. De blev till och med goda vänner. Så en dag när katten inte var hemma, så hör Julia ett mjau, och det kommer ifrån sköldpaddan! Det är ju inte sant! Aja, nu ska vi åka i alla fall. Hoppas det går bra och att vi är framme i tid. Vi ska väl anlända till Tärnaby runt 6 någon gång ikväll. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0